پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه 3

1-2- بیان مسئله 3

1-3- چارچوب نظری تحقیق 6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7

1-5- اهداف تحقیق 8

1-6- فرضیات تحقیق 8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها 9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 11

1-9- قلمرو تحقیق 12

1-9-1- قلمرو موضوعی 12

1-9-2- قلمرو مکانی 12

1-9-3- قلمرو زمانی 12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه 54

3-2- روش پژوهش 54

3-3- جامعه آماری پژوهش 55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه 55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه 56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات 56

3-6- پرسشنامه پژوهش 57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش 58

3-7-1- روایی پرسشنامه 58

3-7-2- پایایی پرسشنامه 58

3-8- متغیرهای پژوهش 60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها 60

3-10- جمع بندی فصل سوم 60

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله 37 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله 37 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های حل مسئله مبانی نظری سبک های حل مسئله پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله پیشینه داخلی سبک های حل مسئله…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نظریه اریک برن

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نظریه اریک برن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه اریک برن مبانی نظری نظریه اریک برن پیشینه تحقیق نظریه اریک برن پیشینه داخلی نظریه اریک برن پیشینه خارجی نظریه اریک برن…

  • السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی

    السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی رفتن به سایت اصلی "السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی" (طنز در شعر دوره‌ی ممالیک) الدکتور نبیل راغب به تعداد 755 صفحه pdf مناسب دانشجویان دکتری رشته زبان…

  • دفترچه محاسبات سوله با جرثقیل 5 تنی

    دفترچه محاسبات سوله با جرثقیل 5 تنی طراحی سوله طراحی سازه های صنعتی نمونه دفترچه محاسبات طراحی سوله دانلود پروژه رشته عمران دفترچه محاسبات سوله با جرثقیل 5 تنی دانلود پروژه عمران دانلود پروژه مهندسی عمران دانلود پروژه محاسبات سوله…

  • پاورپوینت وظایف مدیریت

    پاورپوینت وظایف مدیریت پاورپوینت وظایف مدیریت دانلود رایگان پاورپوینت وظایف مدیریت تعريف وظيفه وظايف مديران از ديدگاه صاحب نظران وظايف مديران از ديدگاه برچ وظايف مديران از ديدگاه هنري فايول وظايف مديران از ديدگاه لوتر گيوليك وظايف مديران از ديدگاه…

  • پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شادی و شادمانی در دیدگاه های مختلف

    پایان نامه بررسی عوامل موثر بر شادی و شادمانی در دیدگاه های مختلف کلمات کلیدی : مولفه های تشکیل دهنده شادمانی عوامل موثر بر شادی و شادمانی اثرات شادی از منظر روان شناسی عوامل شادی دنیوی از نظر آیات و…

  • شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه

    شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه شاهنامه فردوسی شغاد رستم عقده ی حقارت شخصیت شناسی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه علل احساس حقارت شغاد در برابر رستم دانلود مقالات ارشد زبان و…

  • پروپوزال بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان

    پروپوزال بررسی تاثیر تعارضات زناشویی در سازگاری فرزندان سازگاری فرزندان با والدین سازگاری والدین و فرزندان پروپوزال تعارض زناشویی پروپوزال در مورد تعارض زناشویی رابطه تعارضات زناشویی با سلامت روان تعارض زناشویی و رابطه والد و کودک رابطه تعارضات زناشویی…

  • ماهیت هوش معنوی و بررسی جایگاه آن در سازمان

    ماهیت هوش معنوی و بررسی جایگاه آن در سازمان کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی تحقیق درباره ی هوش…

  • بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستان در شهر تبریز

    بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستان در شهر تبریز عزت نفس دانش‌آموزان دختران دبیرستانی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستانی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی تاثیر عزت نفس بر…

  • دامنه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی

    دامنه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی تحقیق در مورد مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون جدید ضوابط عام مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مستثنیات مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی حقوق عمومی…

  • نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی

    نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی مسئولیت کیفری ماده 140 قانون مجازات اسلامی نقش اختیار در مسئولیت کیفری و بررسی نظر قانونگذار در ماده 140 قانون مجازات اسلامی جایگاه اختیار در…

  • پاورپوینت دیدگاه موضوعی و دیسیپلینی در برنامه درسی

    پاورپوینت دیدگاه موضوعی و دیسیپلینی در برنامه درسی کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاه موضوعی و دیسیپلینی در برنامه درسی دیدگاه موضوعی و دیسیپلینی در برنامه درسی نظریه موضوعی و دیسیپلینی در برنامه درسی قدمت دیدگاه موضوعی مدافعان دیدگاه رویکردی رویکرد…

  • پرسشنامه بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده

    پرسشنامه بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده سنگه ابعاد سازمان یادگیرنده در پرسشنامه پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه دانلود پرسشنامه سازمان یادگیرنده پیتر سنگه پرسشنامه استاندارد سازمان یادگیرنده…

  • پرسشنامه مقیاس زمینه یابی و خودگزارشی تشخیص و ویژگی های شغلی اولدهام و هاكمن

    پرسشنامه مقیاس زمینه یابی و خودگزارشی تشخیص و ویژگی های شغلی اولدهام و هاكمن کلمات کلیدی : پرسشنامه ویژگیهای شغلی هاکمن و اولدهام پرسشنامه ویژگیهای شغلی هاکمن پرسشنامه ویژگی های شغل پرسشنامه مدل ویژگیهای شغلی پرسشنامه استاندارد ویژگی های شغلی…

  • قاعده منع محاکمه و مجازات مجدد در حقوق کیفری بین المللی

    قاعده منع محاکمه و مجازات مجدد در حقوق کیفری بین المللی منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش…

  • تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس

    تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس حواس پرتی اعتماد به نفس كسب تمركز حواس دانلود مقاله تاثیر اعتماد به نفس در میزان كسب تمركز حواس عوامل مؤثر در ایجاد اعتماد به نفس عوامل موثر روان‌شناختی در تمركز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری کودکان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری کودکان مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان دانلود مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری کودکان ادبیات نظری اختلالات رفتاری کودکان فصل دوم پایان نامه اختلالات رفتاری کودکان مبانی نظری و پیشینه…

  • تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس

    تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس درس پژوهی تفکر انتقادی دبیران مدارس اقدام پژوهی مدل های حضور پژوهش در درون مدرسه تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده…

  • پاورپوینت نظریه های کژ رفتاری

    پاورپوینت نظریه های کژ رفتاری کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه های کژ رفتاری نظریه های کژ رفتاری تحقیق نظریه های کژ رفتاری مقاله نظریه های کژ رفتاری بررسی نظریه های کژ رفتاری پاورپوینت کژ رفتاری آرای متفکران اجتماعی در ایران…

  • پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس

    پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس پاورپوینت ارزيابي نحوه سرويس تنيس پاورپوینت آماده درس حرکت شناسی رشته تربیت بدنی تحقیق ارزيابي نحوه سرويس تنيس ارزيابي نحوه سرويس تنيس بررسی نحوه سرويس تنيس…

  • پاورپوینت استانداردهای نمایه سازی

    پاورپوینت استانداردهای نمایه سازی کلمات کلیدی : پاورپوینت استانداردهای نمایه سازی تحقیق استانداردهای نمایه سازی مقاله استانداردهای نمایه سازی آشنایی با استانداردهای نمایه سازی بررسی استانداردهای نمایه سازی پاورپوینت بررسی استانداردهای نمایه سازی استانداردهای نمایه سازی +ppt استانداردهای نمایه سازی…

  • انواع مدل های قیمت گذاری سهام

    انواع مدل های قیمت گذاری سهام انواع مدل های قیمت گذاری سهام مدل های عمومی مدل ارزشگذاری MVA مدل میلر ومودیگلیانی مدل كامبل شیلر مدل گلاسمن هاست مدل والتر مدل ارزشیابی سهام با استفاده از نسبت قیمت به درآمد سهم…

  • پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی

    پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی ما چگونه تغییر دمای بدن را حس می کنیم بافت هایی که باعث…