پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

ارزش ویژه برند
پروپوزال ارزش ویژه برند
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند
پروپوزال عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه
علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

 

 

 

 

 

چکیده

موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند”.آکر “یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.

برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تداعی برند

 

 

 

 

مقدمه

چنان‌كه می دانید در قرن بیست و یكم تحولات تكنولوژی، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفت‌آوری انجام پذیرفته كه در نتیجه آن بیمه‌ها را نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه داده است.در حال حاضر 20 برند بیمه‌گر به صورت 1 شركت دولتی و 15 شركت خصوصی و 3 شركت بیمه غیردولتی در مناطق آزاد اقتصادی و 1 شركت بیمه اتكایی در كشور فعال می‌باشند كه خدمات بیمه ای را در بیش از15200 نمایندگی و 270 كارگزاری ارائه می‌دهند. هم‌اكنون ضریب نفوذ بیمه در ایران معادل 5/1 درصد تولید ناخالص داخلی است كه با احتساب حق بیمه‌های تأمین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های حمایتی، این ضریب معادل 6/4 درصد خواهد بود. 

 

در حالی كه در كشورهای توسعه‌یافته حدوداً 17 درصد است. لذا می‌توان متوجه شد كه دریافت حق بیمه‌های بالا، عدم آگاهی عمومی نسبت به كاركردهای بیمه، كافی نبودن تأمین‌های ارائه شده توسط شركت‌های بیمه، تحمیل شرایط یك‌طرفه و ارائه بیمه‌های سنتی به مردم، وجود آئین‌نامه‌ها و مقررات دست و پا گیر الزام به رعایت نرخ‌های ثابت و اجتناب از تخفیف براساس مصوبات شورای عالی بیمه، از جمله چالش‌هایی هستند كه كاهش فروش بیمه‌ها را در پی داشته‌اند. اگرچه طی یك دهه گذشته صنعت بیمه در ایران رشد قابل قبولی داشته اما هنوز آن‌طور كه باید به نیازهای اولیه مشتریان خود نگاه عمیقی نکرده است.در سال های گذشته با افزایش تعداد شرکت های خصوصی بیمه گر رقابت میان آنها به طور چشم گیری افزایش یافته است. در نتیجه یکی از نکات كلیدی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی درك رفتار مصرف‌كننده در تقابل با برندهاست. 

 

بدین‌ترتیب شناسایی نیازهای مصرف‌كنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بین برندهای مختلف امری مهم به نظر می‌رسد. از این‌رو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند شركت‌های بیمه را مورد بررسی قرار دهد. امید است نتایج این پژوهش در جهت ارتقای خدمات بیمه‌ای مطابق با مطلوبیت‌های ارزشی مصرف‌كنندگان، ارائه اطلاعات به مدیران شركت‌های بیمه‌گر، تهیه استراتژی مناسب برای تأمین اطلاعات مورد نیاز شركت‌ها و همچنین برای برنامه‌های حمایتی بیمه مركزی ایران از شركت‌های بیمه‌گر در جهت آزادسازی رقابت و حذف مقررات دست و پا گیرمفید واقع گردد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات تحقیق

چکیده 1

 

1-1- بیان مسئله 3

1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 4

1-3- اهداف تحقیق 5

1-3-1- هدف اصلی 5 

1-3-2- هدف کاربردی 5

1-4- سئوالات تحقیق 5

1-5- مدل نظری تحقیق 5

1-6- فرضیه های تحقیق 7

1-7- روش شناسی تحقیق 7

1-7-1- نوع روش تحقیق 7

1-7-2- منابع جمع‌آوری داده ها 7

1-7-3- جامعه‌ی آماری 7

1-7-4- قلمرو تحقیق 8

1-7-5- روش نمونه‌گیری 8

1-7-6- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 8

1-8- مشکلات و تنگناهای تحقیق 8

1-9- واژگان تخصصی 9

 

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه 98

3-1- روش تحقیق 99

3-2- جامعه آماری 100

3-3- حجم نمونه تحقیق 101

3-4- روش نمونه‌گیری 101

3-5- منابع جمع‌آوری داده‌ها 102

3-5-1- مطالعات کتابخانه‌ای 102

3-5-2- پرسشنامه 102

3-6- ابزار سنجش پرسشنامه 103

3-6-1- روایی پرسشنامه 103

3-6-2- پایایی پرسشنامه 103

3-7- مقیاس اندازه‌گیری 105

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 106

 

منابع

 

 

 

 

 

 

  • رابطه فرم و نقوش سفالینه های شوش

    رابطه فرم و نقوش سفالینه های شوش سفالینه های شوش فرم سفالینه های شوش نقوش سفالینه های شوش ارتباط فرم و نقوش سفالینه های شوش دانلود تحقیق سفالینه های شوش دانلود تحقیق فرم سفالینه های شوش دانلود تحقیق نقوش سفالینه…

  • ارزیابی تاثیرات محیط زیستی دریاچه سد

    ارزیابی تاثیرات محیط زیستی دریاچه سد اثرات زیست محیطی سد اثرات زیست محیطی دریاچه سد اثرات زیست محیطی احداث سد اثرات محیط زیستی احداث سد آسیبهای زیست محیطی سد تاثیر سد سازی بر محیط زیست اثرات ساخت سد بر محیط…

  • بررسی کامل نظریه های وابستگی به مواد

    بررسی کامل نظریه های وابستگی به مواد کلمات کلیدی : مصرف مواد در ایران  مبنای نظری وابستگی به مواد نظریه های وابستگی به مواد عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد رویکردها ی درمانی وابستگی به مواد پایان نامه سوء مصرف…

  • بررسی تطبیقی سوگند در اثبات دعوی

    بررسی تطبیقی سوگند در اثبات دعوی ادله اثبات دعوی سوگند در اثبات دعوی سوگند در اثبات دعوی در قوانین مصر سوگند در اثبات دعوی در قوانین ایران نحوه اقامه قسامه در ادله اثبات دعوی انواع قسم در ادله اثبات دعوی…

  • تورم كیفری، عوامل و پیامدها

    تورم كیفری، عوامل و پیامدها تورم دولت آزادی شهروند قانون كیفری عوامل و پیامدهای تورم كیفری مفهوم تورم كیفری دانلود مقاله تورم كیفری دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی فرسودگی زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی مبانی نظری فرسودگی زناشویی پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی پیشینه داخلی فرسودگی زناشویی پیشینه خارجی فرسودگی زناشویی پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی پیشینه نظری فرسودگی زناشویی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت 2 مبانی نظری ترک خدمت ادبیات نظری ترک خدمت چارچوب نظری ترک خدمت فصل دوم پایان نامه ترک خدمت دانلود مبانی نظری ترک خدمت پیشینه ترک خدمت پیشینه تحقیق ترک خدمت پیشینه داخلی…

  • تحلیل آثار فرانسیس بیكن با تاکید بر هیجان نمایی

    تحلیل آثار فرانسیس بیكن با تاکید بر هیجان نمایی فرانسیس بیكن سبك اكسپرسیونیست هیجان نمایی در نقاشی تحلیل آثار فرانسیس بیكن با تاکید بر هیجان نمایی دانلود پایان نامه آثار فرانسیس بیكن دانلود پایان نامه نقاشی دانلود پایان نامه رشته…

  • راهبرد رسانه ای شبکه الجزیره در قبال تحولات سوریه

    راهبرد رسانه ای شبکه الجزیره در قبال تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه…

  • پرسشنامه رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران

    پرسشنامه رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران پرسشنامه فاصله قدرت دانلود پرسشنامه فاصله قدرت پرسشنامه استاندارد فاصله قدرت پرسشنامه محقق ساخته فاصله قدرت دانلود پرسشنامه رهبری معنوی پرسشنامه استاندارد رهبری معنوی پرسشنامه سبک رهبری معنوی پرسشنامه رهبری معنوی…

  • ارزیابی تاثیرات رفتار بد پدر و مادر بر عزت نفس بچه ها

    ارزیابی تاثیرات رفتار بد پدر و مادر بر عزت نفس بچه ها عزت نفس دانلود پایان نامه عزت نفس کودکان تاثیرات بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان بررسی اثرات بدرفتاری والدین ایلامی بر عزت نفس کودکان دانلود پایان نامه رشته…

  • بررسی و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی

    بررسی و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی متغیرهای پولی حجم نقدینگی نوسانات شرایط اقتصادی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته اقتصاد بررسی و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی دانلود مقالات کارشناسی ارشد اقتصاد دانلود مقالات…

  • قرارداد اختیار معامله

    قرارداد اختیار معامله انواع ابزارهای مشتقه مالی قرارداد اختیار معامله در ایران پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله مفهوم قرارداد اختیار معامله نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله شرایط اساسی اعتبار قرارداد اختیار معامله قرارداد اختيار معامله سهام…

  • مقاله نظریه گینزبرگ

    مقاله نظریه گینزبرگ نظریه گینزبرگ عوامل موثر در تغییر ناپذیری انتخاب شغل از نظر گینزبرگ دانلود مقاله نظریه گینزبرگ توصیه های مهم گینزبرگ جهت تدارك خدمات مشاوره ای سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پایان نامه کارشناسی اطلاعات عملیات با عنوان بررسی عملکرد رادار مونو پالس در محیط جنگ الکترونیک

    پایان نامه کارشناسی اطلاعات عملیات با عنوان بررسی عملکرد رادار مونو پالس در محیط جنگ الکترونیک بررسی توانایی گیرنده ECM در آشکار سازی رادار رادار جنگ الکترونیک دانلود پایان نامه رادار مونو پالس دانلود پایان نامه عملکرد رادار مونو پالس…

  • مبانی نظری بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان

    مبانی نظری بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیاده سازی مدیریت دانش در بانک تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان تاثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد کارکنان بررسی رابطه…

  • مصلحت از دیگاه حقوقی

    مصلحت از دیگاه حقوقی دانلود پایان نامه مصلحت انواع مصلحت باید و نبایدهای مصلحت دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه مصلحت در حقوق کیفری دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

  • رویکردها و مدلهای سنجش ارزش ویژه برند

    رویکردها و مدلهای سنجش ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند سنجش ارزش ویژه برند رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مدلهای سنجش ارزش ویژه برند پایان نامه ارزش ویژه برند دانلود پایان نامه ارزش ویژه برند پایان نامه سنجش ارزش ویژه…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل پرسشنامه تبلیغات از طریق موبایل پرسشنامه پذیرش تبلیغات از طریق موبایل پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل رفتن به سایت اصلی…

  • اصلاح خاکهای مساله دار با ریز شمع

    اصلاح خاکهای مساله دار با ریز شمع ریز شمع بهبود خاک خاکهای مساله دار اصلاح خاکهای مساله دار با میکرو پایل اصلاح خاکهای مساله دار با ریز شمع میکرو پایل در مواجهه با خاكهای مسئله دار دانلود مقالات عمران دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای حسابداران 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای حسابداران 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای حسابداران مبانی نظری اخلاق حرفه ای حسابداران پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای حسابداران پیشینه داخلی اخلاق حرفه ای حسابداران…

  • پرسشنامه عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای با تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره

    پرسشنامه عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای با تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره پرسشنامه عملکرد بازار پرسشنامه عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای اتکا پرسشنامه ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای…

  • پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام

    پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رابطه سود خالص و قیمت سهام به تعداد 23 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان ارشد حسابداری   اولین پژوهش…

  • پاورپوینت بازاریابی شبکه ای

    پاورپوینت بازاریابی شبکه ای کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی شبکه ای تحقیق بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای چه چیزی نیست؟ بازاریابی شبکه ای چیست ؟ ویژگی اصلی بازاریابی شبکه ای دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای رفع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری طرحواره پیشینه تحقیق طرحواره پیشینه داخلی طرحواره پیشینه خارجی طرحواره پیشینه پژوهش طرحواره چارچوب نظری طرحواره فصل دوم پایان نامه طرحواره مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه…