مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان برداشته مي‏شود.  CRM  مخفف عبارت  Relationship Management Customer به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح CRM  با مفهوم امروزي آن از دهه 1990 پديد آمد و در قالب يک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مديريت ارزشمندترين ارتباطات با مشتريان تدوين شد.

 

مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان كمك مي‌كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.كسانوف ( 2000 )، مديريت ارتباط با مشتري را به عنوان يك راهبرد در سطح سازمان كه براي بهينه كردن سوددهي و درآمد و رضايت مندي مشتريان با سازماندهي براساس گروه هاي مختلف مشتريان، ترويج رفتار رضايت مندانه وارتباط فرايندها از مشتريان تا تامين كنندگان تعريف مي كند و بيان مي دارد كه سرمايه گذاري در مديريت ارتباط با مشتري، باعث درك بهتر، دسترسي بيشتر وتعامل موثرتر با مشتري از طريق كانال هاي مختلف مي شود (وكيلي فرد  و همکاران،1387) .

 

آن ها مديريت ارتباط با مشتري را فلسفه و نظم مديريتي مي دانند كه بر مشتريان در تمام حوزه هاي سازمان تمركز مي كند .بنابراين، اين رويكرد به شكل قابل توجهي با رويكردهاي بازاريابي و سنتي متفاوت است. اين موضوع، ساختار، فرهنگ و فلسفه مشتري مداري را در سازمان توصيف مي كند و در قالب مفهوم كلي آن شناخته مي شود. اين مفهوم شامل چهار جزء راهبرد، فرايند، افراد و فن آوري است.راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان دارای سه کارکرد یا جزء اصلی و محوری بازاریابی، فروش و خدمات می‌باشد.
 

 

البته مولفه های بسیاری برای مدیریت ارتباط با مشتری مطرح است لیکن بسیاری از دانشمندان معتقدند که بایست این ارتباط بامفاهیم اعتماداحساسات و تعهد گره خورده باشد.مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي انتخاب ، نگهداري و اداره كردن مشتريان ، به منظور ايجاد ارزش در دراز مدت مي باشد. سيستم مديريت ارتباط با مشتري، ‌يك راهكار تجاري از طريق نرم‌افزار و فنوني كه براي كمك بيشتر به مديريت مؤثر ارتباطات مشتري در كانالهاي مستقيم يا غيرمستقيم مرتبط شده‌اند،‌ مي ‌باشد. مديريت ارتباط با مشتري از بازاريابي يك به يك به منظور سفارشي كردن محصولات براي مشتري استفاده مي كند. كه شامل يك فرآيند جمع آوري داده پيوسته در تمام مدت  تماس با مشتري و سپس تبديل اين داده ها به دانش براي ايجاد ارتباط موثرتر با مشتري در جهت سودآوري بيشتر مي باشد. كليد موفقيت يك شركت در مديريت ارتباط با مشتري داشتن داده هاي زياد از مشتريانش نيست بلكه چگونگي كاربرد آنها توسط شركت مهم است( جین و همکاران،2003).

 

 

از طرف دیگر می توان آن را یک عنصر عریض و پهناور محاوره ای دانست که چهار مرحله کلیدی کسب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری و تمایز مشتری را در بر می گیرد که در این میان حفظ مشتری به عنوان مهمترین عنصر شناخته شده است زیرا نگهداری مشتری موجود حدودا پنج برابر ارزان تر از کسب مشتری جدید تخمین زده شده است (نوویسویس و مکاران،2006). علاوه بر این در صورتی که مدیر سازمان بین مشتریان از لحاظ سلیقه و نوع درخواست آنها تمایزقائل شود موجب می شود که کسب مشتریان جدید با پیشنهاد مشتریان فعلی افزایش یافته و این چرخه همچنان در گردش باشد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-8)  تعریف اصطلاحات و واژگان    7
1-8-1) تعاریف نظری    7
1-8-2) تعاریف عملیاتی    9
1-9)  مراحل اجرایی تحقیق    12
فصل دوم:  مروری بر ادبیات و پیشینه ی تحقیق    13
2-1)  بخش اول: مروری بر ادبیات تحقیق    14
2-1-1)  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    14
شکل(2-1). سه جزء محوری مدیریت ارتباط با مشتری    16
جدول(2-1). عناصر كليدي مديريت ارتباط با مشتري    17
2-1-2)  مشتری مداری    17
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-2) بخش دوم :  مروری بر پژوهش های  انجام شده    21
2-3)  بخش سوم : مدل مفهومی تحقیق    27
شکل(2-2). تقسیم بندی انواع متغیرها براساس رابطه شان در یک تحقیق    29
فهرست منابع    34
منابع فارسی    34
منابع غیرفارسی    36

 

 

 

  • پاورپوینت بازاریابی شبکه ای

    پاورپوینت بازاریابی شبکه ای کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی شبکه ای تحقیق بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای بازاریابی شبکه ای چه چیزی نیست؟ بازاریابی شبکه ای چیست ؟ ویژگی اصلی بازاریابی شبکه ای دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای رفع…

  • پاورپوینت فیزیولوژی فوتبال

    پاورپوینت فیزیولوژی فوتبال کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت فیزیولوژی فوتبال بررسی فیزیولوژی فوتبال فیزیولوژی فوتبال تحقیق فیزیولوژی فوتبال تحلیل فیزیولوژی فوتبال مقاله فیزیولوژی فوتبال نیازهای فیزیکی اهمیت قدرت در فوتبال دوره های بی هوازی در فوتبال تمرینات فوتبال تمرین قدرتی،…

  • تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده

    تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده کلمات کلیدی : تحقیق آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده آمایش سرزمین: گذشته، حال و آینده تبيين ابعاد مفهومي آمايش سرزمين مؤلفه‌ها و ويژگي‌هاي آمايش سرزمين آمايش سرزمين در برنامه پنجم پيشينه آمايش…

  • کارکردها و ضرورت وجود فن بازار و تفاوت آن با سایر بازارها

    کارکردها و ضرورت وجود فن بازار و تفاوت آن با سایر بازارها تعریف فن بازار انواع فن بازار فن بازار در ایران ضرورت وجود فن بازار تفاوت فن بازار با سایر بازارها مدل های پیاده سازی فن بازار عوامل موثر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رضایت زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رضایت زناشویی کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت زناشویی پیشینه خارجی رضایت زناشویی پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی چارچوب نظری رضایت زناشویی…

  • آموزش برنامه نویسی CNC

    آموزش برنامه نویسی CNC برنامه نویسی کنترل عددی (NC ) سیستم کنترل siemense آموزش برنامه نویسی CNC دانلود پروژه رشته مکانیک دانلود پروژه مکانیک خرید پروژه مکانیک برنامه نویسی به زبان M G کدی در سیستم کنترل siemense دانلود پایان…

  • پدیده پیر شدن جمعیت جهان

    پدیده پیر شدن جمعیت جهان سالمند پیری‎شناسی جمعیت جهان پدیده پیر شدن دانلود پدیده پیر شدن جمعیت جهان دانلود مقاله پدیده پیر شدن جمعیت جهان سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی

    پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی پاورپوینت بررسی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی تحقیق مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی مقاله مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه پردازی مفاهیم اساسی سازمان، نظریه و نظریه…

  • پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند مبانی نظری وفاداری مشتری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری…

  • بررسی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید و قدیم

    بررسی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید و قدیم اقدامات تامینی و تربیتی اقدامات تامینی و تربیتی در قانون مجازات اسلامی جدید اقدامات تامینی و تربیتی اطفال و نوجوانان تحقیق در مورد اقدامات تامینی و تربیتی ماهیت…

  • نگاهی تطبیقی تدابیر ملی و فراملی در قبال پدیده قاچاق انسان و قربانیان این بزه

    نگاهی تطبیقی تدابیر ملی و فراملی در قبال پدیده قاچاق انسان و قربانیان این بزه قاچاق انسان تحقیق قاچاق انسان تحقیق درباره قاچاق انسان تحقیق پدیده قاچاق انسان تدابیر ملی در قبال پدیده قاچاق انسان تدابیر فراملی در قبال پدیده…

  • پرسشنامه عدالت سازمانی و رابطه آن با عملکرد

    پرسشنامه عدالت سازمانی و رابطه آن با عملکرد پرسشنامه عدالت سازمانی دانلود پرسشنامه عدالت سازمانی پرسشنامه استاندارد عدالت سازمانی پرسشنامه عملکرد کارکنان پرسشنامه تاثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان پرسشنامه رابطه عدالت سازمانی با عملکرد کارکنان رفتن به سایت اصلی…

  • پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون 2003 با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تاب آوری کونور و دیویدسون 2003 با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : انواع پرسشنامه تاب آوری پرسشنامه تاب آوری نوجوانان پرسشنامه استاندارد تاب آوری تاب آوری کونور و دیویدسون مقیاس تاب آوری کونور و دیویدسون مولفه…

  • بررسی کاربردهای اجرایی ریزشمع در ایران

    بررسی کاربردهای اجرایی ریزشمع در ایران میکرو پایل اصلاح خاک میکرو شمع بهسازی زمین تثبیت و تسلیح خاک كاربرد و نمونه های عملی ریزشمع در ایران بررسی کاربردهای اجرایی ریزشمع در ایران دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه ریز…

  • جزوه خط مشی گذاری عمومی

    جزوه خط مشی گذاری عمومی خط مشی گذاری عمومی کاملترین منبع کنکور دکتری مدیریت رفتن به سایت اصلی جزوه خط مشی گذاری عمومی کاملترین منبع درس خط مشی گذاری عمومی برای کنکور دکتریجزوه شامل خلاصه ای مفید و کاربردی از…

  • انواع خشونت علیه زنان در خانواده و آثار آن

    انواع خشونت علیه زنان در خانواده و آثار آن کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در حقوق بین الملل دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت فصل یازدهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع سهام عادی : تجزیه و تحلیل و استراتژی ها

    پاورپوینت فصل یازدهم مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع سهام عادی : تجزیه و تحلیل و استراتژی ها دانلود پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی ارتقای شغلی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی ارتقای شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارتقای شغلی مبانی نظری ارتقای شغلی پیشینه تحقیق ارتقای شغلی پیشینه داخلی ارتقای شغلی پیشینه خارجی ارتقای شغلی پیشینه پژوهش ارتقای شغلی پیشینه نظری ارتقای شغلی…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل پرسشنامه تبلیغات از طریق موبایل پرسشنامه پذیرش تبلیغات از طریق موبایل پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات از طریق موبایل رفتن به سایت اصلی…

  • شناسایی بافت و اقلیم شیراز

    شناسایی بافت و اقلیم شیراز دانلود تحقیق بافت شهر شیراز دانلود تحقیق اقلیم شهر شیراز شناخت بافت و اقلیم شهر شیراز دورههای تاریخی توسعه شهر شیراز ساختار ا صلی شهر شیراز موقعیت جغرافیایی شیراز ساختار فضایی شهر شیراز دانلود تحقیق…

  • اصول فقهی حجاب و مسئولیت نظام اسلامی‏

    اصول فقهی حجاب و مسئولیت نظام اسلامی‏ اصول فقهی حجاب حجاب در فقه مبانی کلی فقهی حجاب اجرای حکم حجاب در قانون مسئولیت دولت اسلامی‏ در مورد حجاب مسئولیت نظام اسلامی در مورد حجاب تحلیل مبانی فقهی حکومت اسلامی در…

  • پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در قرآن

    پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در قرآن احتجاج انواع احتجاج مخاطبین احتجاج روشهای ادبی احتجاج دانلود پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در…

  • نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری

    نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری کلمات کلیدی : نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری رفتن به سایت اصلی نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری به تعداد 18…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان

    فصل دوم پایان نامه سلامت روان کلمات کلیدی : مبانی نظری روانشناسی سلامت مبانی نظری سلامت روانی پیشینه روانشناسی سلامت پیشینه تحقیق سلامت روان پیشینه نظری سلامت روان پیشینه داخلی سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان پیشینه تحقیق در مورد…