مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی 39 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی 39 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری عملکرد تحصیلی
پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی
مبانی نظری سبک های فرزندپروری
پیشینه تحقیق سبک های فرزندپروری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبکهای فرزندپروری

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی  با 39 صفحه ورد عنوان این نوشتار می باشد

 

 

 

 مقدمه:

بخش اول: گستره نظری مسأله مورد پژوهش

بخش دوم: بررسی پیشینه مطالعاتی

    در بخش اول که گستره نظری مسأله مورد پژوهش را در بر می‎گیرد، پژوهشگر سعی دارد پیشنه نظری مسأله مورد پژوهش را مطرح نماید. ابتدا به عملکرد تحصیلی و درگیری والدین در امور تحصیلی وو سپس سبک های فرزند پروری، پرداخته می‎شود و درادامه به رابطه بین این عوامل اشاره می‎شود. و در بخش دوم به بررسی پیشینه مطالعاتی پژوهش حاضر پرداخته می‎شود.

 

 

 

 عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از:

1.عوامل فردی: هدف، انگیزه، هوش، توجه، برنامه‎ریزی، ابعاد شخصیتی و آمادگی جسمی و روانی

2.عوامل خانوادگی و اجتماعی: شرایط عاطفی و امنیت خانواده، شرایط اجتماعی و اقتصادی، تحصیلات و سطح فرهنگ خانواده، تعداد اعضای خانواده و سبک والدینی.

3.وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده

 

چندین مطالعه به شرایط اقتصادی– اجتماعی خانواده (هوی ، 2005)، سطوح آموزشی والدین، منابع آموزشی در خانه (مولیس ،2000)، زبان رایج در خانه در مقابل زبان آزمون(هوی،  2002) به عنوان  عواملی که می‌توانند واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین کنند، اشاره کرده اند(مهدوی، 1384).

گزارش کلمن تحت عنوان برابری فرصت تحصیلی در سال 1966 نشان داد که تجهیزات مدارس اثر قاطعی بر پیشرفت دانش آموزان ندارد  و کیفیت معلمان نیز دارای اهمیت چندانی نیست در عوض این وضعیت خانواده است که اثر تعیین کننده  ای بر عملکرد درسی دانش آموزان دارد(بیکر ،  ترجمه نایبی، 1385). کول (1990) وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانواده را مهمترین  عامل پیش بینی کننده دانسته است(هوی، 2005).

 

 

 

 

میلون  (2002) نشان داد که عامل وضعیت اقتصادی – اجتماعی  متغیر پیش بین قابل اعتمادی برای عملکرد مدرسه ای است. میلون نشانگرهایی چون دانش آموزانی که غذای مدرسه را صرف نمی کنند و یا غذاهای ارزان قیمت  خریداری می کنند و دانش آموزان تک والد و میزان درآمد سالانه والدین را  معرفی کننده متغیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی  در نظر گرفت و نتایج تحقیق میلون نشان داد  متغیر دانش آموزانی که غذای مدرسه را صرف نمی کنند و یا غذای ارزان قیمت می خرند، قوی ترین پیش بینی کننده نمرات پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود. ترکیب متغیرهای فوق قدرت پیش بینی نمره ها را  افزایش می داد. پاورز (2003) نیز در تحقیقی که علاوه بر متغیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی ، متغیرهای میزان تحصیلات معلمان و  سابقه تدریس معلمان را  برای پیش بینی عملکرد دانش آموزان در نظر گرفته بود و متغیرهای مربوط به وضعیت اقتصادی – اجتماعی  که در نظر گرفته بود، شبیه متغیرهای آزمون شده میلون بود ، نیز به این نتیجه دست یافت که وضعیت اقتصادی – اجتماعی 57% از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین می کند. اکپالا و اسمیت (2001) نیز نشان دادند که ارتباط منفی و معنی داری بین عملکرد تحصیلی و وضعیت اقتصادی – اجتماعی وجود دارد (وولسی ، 2006).

 

 

 

 

پاپاناستازی (2002) در تحقیق خود در کشور قبرس بین رابطه وضعیت اقتصادی  – اجتماعی پایین و پیشرفت ریاضی رابطه منفی به دست آورده است. وی همچنین ذکر کرده است که در آمریکا و ژاپن نیز مشابه این نتیجه گزارش شده است.بعضی محققان به رابطه وضعیت اقتصادی اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش نسبت به یادگیری نیز تحقیقاتی انجام داده اند. مارکولیدز، هک و پاپاناستازی (2005) نشان دادند که دانش آموزان با موقعیتهای اقتصادی– اجتماعی بالاتر، نگرش مثبت تری نسبت به یادگیری ریاضیات دارند.

 

 

 

 

4.عوامل آموزشگاهی:مهارت معلمان، شرایط آموزشی و امکانات مطلوب تحصیلی، تعداد دانش‎آموزان کلاس و ترکیب آن‎ها، متناسب بودن هدف‎ها و محتوای برنامه‎ها با نیازها، استعدادها و علایق دانش‎آموزان، متناسب بودن مقررات، کتاب‎های درسی و مواد آموزشی، تسهیلات مدرسه و انتظارات مدرسه از دانش‎آموزان( بیابانگرد، 1382).5. جنس: تحقیقات نشان می‎دهد که جنس رابطه چندانی با پیشرفت تحصیلی ندارد. با وجود این میانگین نمرات پسران در دروسی مانند ریاضی و توانایی‎های فضایی نسبت به دختران از سطوح بالایی برخوردار است ( هایدا و همکاران 1990 و هلپون، 1996، نول  و هدکس ، 1998).

 

 

 

هالپرن (2000) عنوان می‎کند که تفاوت میان توانایی‏های کلامی و فضایی در بین مردان و زنان چندان درست نیست و این تفاوت‎ها  در حوزه‎های کوچکی از استعدادهای فضایی و کلامی می‎باشد و در تحقیقات اخیر با استفاده از تست‎های استاندارد شده، نشان دهنده بهبود توانایی زنان در تکالیف فضایی می‎باشد( لینور ، دیویس ، اکلس ، 2003).

 

 

 

 

 ویژگی‎های‎شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی:

موفقیت در تحصیل نقش مهمی را در ایجاد فرصت‎های آینده دانش‎آموزان دارد. آموزش خوب و قوی می‎تواند همزمان هم ناظر به آینده بوده و هم از تجارب و یافته‎های گذشته بهره ببرد. در واقع آموزش مؤثر بین آینده، حال و گذشته ارتباط ایجاد می‎کند. هر کسی برای تأثیر گذاشتن روی دیگران نیاز به یادگیری خوب دارد و این مستلزم بهره گیری از آموزش قوی است (بریتزمن، 2003). محققان دریافته‎اند که موفقیت در تحصیل و پیشرفت در این زمینه تنها در نتیجه هوش و امکانات سخت افزاری موجود در محیط نیست بلکه آنچه نقش مهمی در این زمینه ایفا می‎کند جنبه‎های روانی و روانشناختی افراد همانند ابعاد شخصیتی و سبک‎های یادگیری است( بوساتو و همکاران، 2000، پرموزیک، 2003). به عنوان مثال کتل عنوان می‎کند که در گستره موفقیت تحصیلی شخصیت نقش بزرگتری را نسبت به هوش بازی می‎کند. بر طبق نظر اکرمن، تئوری PPKI  ادعا می‎کند که صفات شخصیتی نقش مهمی در رشد و توسعه دانش و آگاهی فرد، راهنمایی و چگونگی رویارویی با محرک‎ها را بازی می‎کند. این نظریه عنوان می‎کند که عوامل غیر عقلانی مانند صفات شخصیتی  و سبک‎های یادگیری به طور معناداری با پیشرفت تحصیلی در آمیخته است.

 

 

 

پرداختن به ارتباط بین ویژگی‎های شخصیتی و موفقیت تحصیلی هم ارزش تئوریکی داشته و هم سودمندی بالینی دارد. از نطر بالینی می‎تواند ارتباط ویژگی‎های شخصیتی با دستاوردهای زندگی واقعی، بخصوص عملکرد تحصیلی را تعیین کند. از نظر تئوریک نیز می‎تواند مصاحبه یا پرسش‎نامه‎ای را برای پیش‎بینی عملکرد تحصیلی از روی ویژگی‎های شخصیتی ایجاد کند که نتایج مهمی را در طراحی مناسب هر سیستم آموزشی به دنبال خواهد داشت( پرموزیک و فارنهام، 2003).در طول دهه گذشته تأکید روزافزونی به اهمیت و نقش متغیرهای شخصیت در پیشرفت تحصیلی شده و متغیرهای شخصیتی خاصی را در موفقیت عملکرد تحصیلی مهم می‎دانند( مک آیلاری  و بانتینگ ، 2002).( لانس بری، سودارگاس ، گیبسون  و لئونگ ، 2005 )، عنوان کردند که صفات شخصیتی با توانایی تحصیلی دانش‎آموزان یعنی پیشرفت تحصیلی در رابطه است از طرفی این صفات می‎توانند پیش‎بینی کننده ترک تحصیل باشند.

 

 

 

اگر چه ارتباط مستقیمی بین موفقیت در مدرسه و ویژگی‎های شخصیتی به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته است، استفاده از مدل پنج عاملی شخصیت به عنوان چارچوبی برای سازماندهی تحقیقات قبلی پیشنهاد گردیده است( لایدرا و همکاران، 2007 و کونارد، 2006). پرموزیک و فورنهام عقیده دارند با توجه به نتایج گسترده پیرامون رابطه میان صفات شخصیتی و پیشرفت تحصیلی می‎توان گفت که پرسش‎نامه نئو می‎تواند سهم مهمی در پیش‎بینی موفقیت تحصیلی باشد.

 

 

 

نتایج تحقیقات نشان می‎دهد که پنج عامل بزرگ شخصیت، می‎تواند به خوبی عملکرد تحصیلی را پیش‎بینی کند( پرموزیک و فورنهام، 2003؛ لایدرا و همکاران، 2007 و کونارد، 2006). به طور مثال نتایج تحقیق پرموزیک نشان می‎دهد که روان‎رنجوری با عملکرد تحصیلی رابطه معکوس دارد، در صورتی که وظیفه‎شناسی و سازگاری، پیشرفت تحصیلی بالایی را به همراه دارد. کاستا و مک‎کری (1992)، بیان کردند که عامل مهم شخصیتی که به طور مداوم می‎تواند پیشرفت تحصیلی را پیش‎بینی کند، گشودگی است، که به پذیرفتن ایده‎های جدید و گرایش به جستجوی تجارب علمی جدید اشاره دارد. بلیکل (1996) دریافت که گشودگی نسبت به تجارب با عملکرد تحصیلی ارتباط مستقیمی دارد. باربارانلی (2003)، به این نتیجه رسید که ارتباط منفی بین برون‎گرایی و همچنین ارتباط مثبت بین درونگرایی و پیشرفت تحصیلی وجود دارد. همچنین او دریافت که روان‎رنجوری در همه سطوح ارتباط منفی با نمرات دانش‎آموزان دارد. به نظر می‎رسد که اضطراب و نگرانی از عوامل تهدید کننده موفقیت هستند. برون‎گراها نیز ترجیح می‎دهند که فعالیت اجتماعی بیشتری داشته باشند تا فعالیت‎های تحصیلی، که این موضوع می‎تواند تأثیر زیان بخشی در تحصیلات افراد داشته باشند(لیدرا و همکاران، 2007).

 

 

 

هاون و همکاران(2002)، در تحقیق خود بر روی ویژگی‎های شخصیتی نشان داد که بین نوروزگرایی و پیشرفت تحصیلی ارتباط منفی وجود دارد. پائون و آشتون(2001)، نیز نشان دادند که وظیفه‎شناسی و گشودگی دو بعد مهمی هستند که به طور مستقیم با پیشرفت تحصیلی رابطه دارند، از این رو انتظار می‎رود که این ویژگی‎ها همبستگی نیرومندی با سایر عوامل مربوط به پیشرفت داشته باشند. ولی در تحقیقی لاوسون  دریافت که گشودگی ارتباط منفی با عملکرد و یادگیری دارد( زویک و وبستر، 2004). لازم به ذکر است تاریخچه فرد در موفقیت و پیشرفت تحصیلی می‎تواند شخصیت فرد را تحت تأثیر قرار دهد و از طرفی  والدین معمولاً در قبال پیشرفت و ویژگی نسبت به فرزندان پاداش می‎دهند. بنابراین پیشرفت تحصیلی و شخصیت به طور دو جانبه و با تقویت یکدیگر می‎توانند زمینه سلامت روانی را فراهم سازند.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-2-1. عملکرد تحصیلی 2

2-2-1-2. عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی عبارتند از: 5

2-2-1-3.  ویژگی‎های‎شخصیتی و نقش آن در عملکرد تحصیلی: 8

2-2-1-4. خانواده و نقش آن در عملکرد تحصیلی 11

2-2-2. درگیری والدین در امور تحصیلی 13

2-2-2-2. الگوی روابط والد و فرزند 13

2-2-2-3. سبك‌های والدین 14

2-2-2-4. تحصیلات والدین 15

2-2-3. عوامل مربوط به محیط آموزشی 16

2-2-3-1. كیفیت در آموزش 16

الف: امکانات آموزشی 18

ب: ارتباط معلم و دانش‌آموز 19

2-3-1. پیشینه پژوهش: 21

فهرست منابع 25

 

  • بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران

    بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران کلمات کلیدی : انواع سبكهاي مقابله نظریه های سبكهاي مقابله پایان نامه سبكهاي مقابله عوامل مؤثر بر انتخاب سبكهاي مقابله سبكهاي مقابله و نقش آن در بروز بيماريها ويژگيهاي…

  • مصونیت قضائی قضات و وكلای دادگستری در حقوق فرانسه

    مصونیت قضائی قضات و وكلای دادگستری در حقوق فرانسه حقوق فرانسه مصونیت قضایی مصونیت قضائی وكلا و قضات دانلود مقاله حقوق بین الملل با عنوان مصونیت قضائی قضات و وكلای دادگستری در حقوق فرانسه خرید مقالات حقوق بین الملل سیستم…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خود شکوفایی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خود شکوفایی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خود شکوفایی مبانی نظری خود شکوفایی پیشینه تحقیق خود شکوفایی پیشینه داخلی خود شکوفایی پیشینه خارجی خود شکوفایی پیشینه پژوهش خود شکوفایی پیشینه نظری…

  • آثار رای داور و موارد اعتراض به آن در روند قضایی

    آثار رای داور و موارد اعتراض به آن در روند قضایی بطلان رأی داوری موارد اعتراض به رأی داور بطلان رأی داوری در حقوق ایران موارد اعتراض به رای داور در روند قضایی پایان نامه آثار رای داور بطلان رأی…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی

    پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی پرسشنامه اعتماد به بانک دانلود پرسشنامه اعتماد به بانک پرسشنامه استاندارد اعتماد به بانک پرسشنامه اعتماد مشتریان پرسشنامه اعتماد مشتریان به بانک پرسشنامه اعتماد مشتریان بانکی پرسشنامه علل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حل مسئله اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حل مسئله اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حل مسئله اجتماعی مبانی نظری حل مسئله اجتماعی پیشینه تحقیق حل مسئله اجتماعی پیشینه داخلی حل مسئله اجتماعی پیشینه خارجی حل مسئله اجتماعی پیشینه پژوهش…

  • طراحی پایدارساز مقاوم مرتبه ثابت سیستم قدرت با استفاده از نامساوی‌های ماتریس خطی

    طراحی پایدارساز مقاوم مرتبه ثابت سیستم قدرت با استفاده از نامساوی‌های ماتریس خطی سیستم های قدرت نابرابری ماتریس خطی پایداری سیستم قدرت نوسانگر با بسامد وردش‌پذیر طراحی پایدار كننده های مقاوم طراحی سیستم قدرت به کمک رایانه طراحی پایدارساز مقاوم…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان

    پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان پرسشنامه رابطه آمیخته بازاریابی و تصمیم خرید مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید مشتریان  …

  • ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

    ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند آمیخته بازاریابی ارزش ویژه برند دانلود مقاله آمیخته بازاریابی دانلود مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در گوشی های تلفن همراه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند تاثیر…

  • خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر

    خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر به تعداد 38 صفحه pdf مناسب مرور سریع و جمعبندی امتحانات  …

  • بررسی شناختی سامانه اتوماسیون اداری برای آگاه سازی مدیران شرکت

    بررسی شناختی سامانه اتوماسیون اداری برای آگاه سازی مدیران شرکت تاثیر اتوماسیون اداری بر مدیران تاثیر اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری نقش اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری بهبود تصمیم گیری مدیران با اتوماسیون اداری اثرات اتوماسیون اداری بر بهبود…

  • پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از تجزیه و تحلیلSWOT

    پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از تجزیه و تحلیلSWOT کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از تجزیه و تحلیل swot اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امید به زندگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امید به زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید به زندگی مبانی نظری امید به زندگی پیشینه تحقیق امید به زندگی پیشینه داخلی امید به زندگی پیشینه خارجی امید به زندگی پیشینه پژوهش…

  • ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان

    ارزیابی دیدگاه مدیران در مورد استراتژی منابع انسانی با عملکرد کارکنان پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب ریاضی مبانی نظری اضطراب ریاضی پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی پیشینه داخلی اضطراب ریاضی پیشینه خارجی اضطراب ریاضی پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی پیشینه نظری اضطراب ریاضی…

  • پایان نامه رشته هنرهای چوبی با عنوان بررسی زیبایی شناسی مفرغ های لرستان

    پایان نامه رشته هنرهای چوبی با عنوان بررسی زیبایی شناسی مفرغ های لرستان مفرغ زیبایی شناسی هنرهای چوبی صنایع دستی زیبایی شناسی مفرغ ‌های لرستان دانلود پایان نامه رشته هنرهای چوبی با عنوان بررسی زیبایی شناسی مفرغ های لرستان خرید…

  • پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها

    پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها…

  • چالش های جامعه مدنی در حکومت اسلامی

    چالش های جامعه مدنی در حکومت اسلامی دموکراسی حکومت اسلامی چالش های جامعه مدنی شکل گیری جامعه مدنی در ایران چه تضادی میان جامعه مدنی به عنوان یکی از عناصر نظام مدرن با حکومت اسلامی مبتنی بر تعالیم دینی وجود…

  • گزارش كار كارگاه و آزمایشگاه برق تأسیسات

    گزارش كار كارگاه و آزمایشگاه برق تأسیسات دیود زنر دیاك و تریاك اوسی لوسکوپ دانلود گزارش كار كارگاه و آزمایشگاه برق تأسیسات صلف و مدار قدرت مدار فرمان استفاده از مدار ستاره و مثلث در یك مدار استفاده از اوسی…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش از نگاه دبیران دوره دبیرستان

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش از نگاه دبیران دوره دبیرستان رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی از…

  • پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی

    پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی نظريه بازتابي در روان شناسی تحقیق نظريه بازتابي در روان شناسی پاورپوینت نظريه بازتابي در روان شناسی مقاله نظريه بازتابي در روان شناسی…

  • ترکیب HAp نانومتری با ریخت شناسی میله ای شکل به روش رسوب گیری از محلول

    ترکیب HAp نانومتری با ریخت شناسی میله ای شکل به روش رسوب گیری از محلول هیدروکسی آپاتیت رسوب گیری از محلول مورفولوژی میله‌ای شکل هیدروکسی آپاتیت نانومتری سنتز هیدروکسی آپاتیت نانومتری با مورفولوژی میله‌ای شکل به روش رسوب‌گیری از محلول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند مبانی نظری وفاداری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند ادبیات نظری وفاداری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال پاورپوینتتجزیه و تحلیل تکنیکال تجزیه و تحلیل تکنیکال تحقیق تجزیه و تحلیل تکنیکال مقاله تجزیه و تحلیل تکنیکال تعریف تحلیل تکنیکال اصول کلی و پایه ای تحلیل تکنیکال تحلیل تکنیکال نظریه داو Dow اصول مقدماتیتحلیل…

  • پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت

    پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت نظام آمارهای مالی دولت نظام آمار های مالی دولت در ایران طبقه بندی بودجه در ایران اصلاحات ساختاری در بودجه ایران انواع طبقه…